17 лютого було проведено відкрите заняття викладачкою Погребняк Олександрою Олегівною.
Лекційне заняття було з дисципліни «Українська мова» на тему: «Текст як одиниця спілкування. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки». Мета лекційного заняття: ознайомити студентів із текстом як основною одиницею спілкування, розглянути його будову, структурні особливості та значення у комунікативному процесі; дослідити основні етапи підготовки тексту до виступу, принципи його написання; визначити поняття стратегії та тактики мовленнєвої поведінки.
Під час заняття студенти І курсу ознайомились із поняттям «текст» як одиницею спілкування і його структурою, навчились готувати і писати тексти для виступу з урахуванням естетичних аспектів. Зосередили увагу на важливості правильної стратегії і тактики мовленнєвої поведінки. Розглянули різні види читання і записування тексту для ефективного представлення виступу. Були сформовані вміння студентів будувати публічний виступ, враховуючи потреби аудиторії. Викладачка впродовж лекції ставила проблемні питання, що сприяло залученню студентів до обговорення теми. Заняття також мало виражений міжпредметний характер (були проведені паралелі з українською літературою й історією).
Додатковим засобом підвищення рівня засвоєння матеріалу стала мультимедійна презентація, яка містила структуровану інформацію, схеми, цитати та приклади текстів. Це значно полегшило розуміння складних понять і дозволило візуалізувати основні теоретичні положення.
Важливою частиною лекції стала демонстрація відео з прикладами промов, що дозволило наочно побачити, як застосовуються теоретичні знання на практиці, зрозуміти техніки і стратегії виступу. Аналіз професійних виступів сприяв формуванню критичного мислення й усвідомленню важливості логічної побудови тексту.
З метою закріплення вивченого матеріалу, Олександра Олегівна використала метод інтерактивної гри. Завдяки цьому студенти змогли не лише перевірити рівень засвоєння матеріалу, а й застосувати набуті знання на практиці. Інтерактивний формат сприяв підвищенню зацікавленості аудиторії.
За висновками колег, відкрите заняття відповідало методиці проведення лекційного заняття та пройшло на належному науково-педагогічному рівні.




